حضور ارتش خصوصی آمریکا دراکراین

10 آوریل 2014, 16:23
حضور ارتش خصوصی آمریکا دراکراین

© Фото: "Вести.Ru"
بر اساس خبرهای رسیده از دانتسک اکراین ، در فرودگاه این شهر گروهی دیگر از سربازان آمریکایی به زمین نشستند
...
بر اساس خبرهای رسیده از دانتسک اکراین ، در فرودگاه این شهر گروهی دیگر از سربازان آمریکایی به زمین نشستند ، دولت خودگمارده در کیف برای مقابله با معترضین در شرق اکراین از آنها استفاده خواهد کرد. سرگی تسیپلاکوف ، معاون فرمانده ی گردان دفاع از دانتسک تاکید می کند که این سربازان تقریبا 100 نفر هستند. بر اساس خبرهای منتشر شده در رسانه های آمریکایی و بریتانیایی ، تعداد کل سربازانی که دولت کیف قصد دارد در جنوب شرقی اکراین از آنها استفاده کند ، به 1800 نفر می رسد.
بیش از همه افرادی از Blackwater و Greystoneشرکت آمریکایی Academi هستند که قوی ترین ارتش خصوصی جهان محسوب می شوند. هر دو گروه از سربازان 90 درصد به سفارشات دپارتمان دولتی آمریکا و پنتاگون عمل می کنند. آنها می توانند از 5 تا 10 هزار " سرباز موفق" را زیر لوای خود جمع کنند.
اریک پرینس ، موسس Blackwater به شبکه تلویزیونی آمریکایی ای بی سی گفت: ما همواره در ارتباط تنگاتنگ با دپارتمان دولتی ، سازمان سیا و پنتاگون هستیم.
اواخر سال گذشته ، پرینس، کتاب " جنگ های میهنی : داستان Blackwater و قهرمانان گمنام جنگ با ترور" را منتشر نمود. او می نویسد ما خودمان به کشور های دور از ایالات متحده وارد نمی شویم. همیشه از ما می خواهند که کاری را انجام دهیم. و ما آنرا انجام می دهیم. درباره ی چیزی که هیچ کس ، هیچ کجا ، به هیچ کس و هیچ وقت نمی گوید. غیر از سازمان ها و جلسات سری. اریک پرینس خاطر نشان می کند : ما کار جدی را انجام می دهیم و بهتر است کسی درباره ی آن نداند.
کنجکاوی خبرنگاران بیشتر می شود و از پرینس می خواهند توضیح دهد که حرف های او بدان معناست که رئیس جمهور آمریکا باراک اوباما به خوبی از عملیات های ارتش های خصوص آمریکا خبر دارد. سوال این طور مطرح شد و پرینس اینگونه پاسخ گفت :
شما در کتاب خود تاکید کردید که ارتباطات شما با رئیس جمهور اوباما خیلی قویتر از آن است که او بتواند یک زمانی آنرا آشکار کند. این به چه معناست؟ این یعنی نوعی از برنامه های کلیدی ، حیاتی برای او وجود دارد که اجرای آنها از عهده ی ما بر می آید.
واحد های ایالتی هنگ های نظامی برای عملیات های گسترده Blackwater و Greystone از 100 تا 300 نفر تشکیل شده است. یعنی تا 6 هزار گروه نظامی می توانستند به اکراین فرستاده شوند. روزنامه های بریتانیایی تاکید می کنند که اکراین برای " اجاره " ارتش خصوصی 8 میلیون دلار در ماه به آمریکا خواهد پرداخت.
آندری پاپوف، سرهنگ دوم یکی از ستاد های ویژه ی روسیه ، بیان داشت که شناسایی سربازان Greystone و Blackwater در زمان انجام عملیات بسیار دشوار است. آنها همواره در لباس پلیس محلی و یا ماموران ویژه ظاهر می شوند.
در حال حاضر آنها ( در اکراین) بر طبق آیین نامه های نیروهای ویژه، مسلح شده اند. آنها از اسلحه های اتومات کلاشینکوف و تفنگ های ماکاروف استفاده می کنند. تنها تمایز آنها ، ابزارهای ارتباطی است. کانال های بسته ی ارتباطی وجود دارد. بر اساس آنها می توان مشخص کرد که این فرد از گروه عملیاتی ویژه ی اکراین نیست. آمادگی آنها همانند سایر نیروهای ویژه است. البته باستثنای فقدان کامل اخلاقیات. هیچ احساس بشری در آنها وجود ندارد. بنابراین آنها را برای سرکوبی خونین معترضین محلی اعزام می کنند.
نمایندگان بخش های Academi تاکید می کنند که سربازانشان به اکراین نرفته اند. اما چنین تکذیبی در زمان عملیات های سری کار غیر معمولی نیست. ضمنا سربازان ویژه سابق و نظامیانی با ملیت های مختلف نیز می توانند همراه با ارتش مزدواران در عملیات ها ی مشخص شرکت کنند. ضمنا این افراد از کشوری هستند که عملیات ها در آن انجام می شوند. بنابراین تمامی حقایق در خصوص فعالیت ارتش های خصوصی
آمریکایی در اکراین بعدا مشخص خواهد شد

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

پنج اقتصاد برگ جهان

با ميوه ها آشنا شويد

مصر پایتخت اداری جدید را با هزینه ۴۵ میلیارد دلار می‌سازد