تکه کاغذی با 3 حرف که به قیمت 40 هزار دلار

31 مهٔ, 13:46
تکه کاغذی با 3 حرف که به قیمت 40 هزار دلار فروخته شد
فروشنده ای از استرالیا با قرار دادن تکه کاغذی که با خودکار آبی معمولی بر روی آن کلمه ی 3 حرفی انگلیسی "The " نوشته شده بود، در یک سایت حراج اینترنتی آنلاین، مبلغ کلانی را بد...
ست آورد.

سایت خبری استرالیایی "News.com.au " با انتشار این خبر نوشته است که مبلغ نهایی این تکه کاغذ به بیش از 40 هزار دلار رسیده بود.
پرتال خبری روسی "Lenta.ru " نیز در رابطه می نویسد که سرویس مطبوعاتی این حراجی، این معامله را از لحاظ قانونی "کمی عجیب" خطاب کرد.
ماجرا از این قرار است فروشنده ی استرالیایی مذکور با نام مستعار "Sweatyman " در حراجی سایت "eBay " (تاریخ آغاز حراجی گزارش نشده است) اقدام به فروش تکه کاغذ خود نمود. او شرح مفصلی از این کاغذ را بدین ترتیب نوشته بود:
"کلمه "The " خود را که با خودکار آبی معمولی بر روی تکه کاغذ "A4 " نوشته شده است را می فروشم. این کلمه می تواند در هزاران هزار جمله مورد استفاده قرار گیرد."
این فروشنده همچنین با آوردن مثال هایی از این که این کلمه در چه جملاتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد، وضعیت این تکه کاغد را بسیار خوب توصیف کرد.
این جنس در حراجی اینترنتی با اشیای مختلف به نمایش گذاشته شده بود. آقای "Sweatyman " در رابطه با این عکس ها نوشته بود:
"این کلمه ی نوشته شده بر روی کاغذ، در کنار کامپوتر و یا لپ تاپ شما بسیار زیبا به نظر خواهد رسید و زیبایی مرموزی به صدف های دریایی شما خواهد بخشید. همچنین تاثیر زیبا و فوق العاده ایی که این کاغذ به گلدان های شما و حتی پیانوی شما می بخشد، وصف ناپذیر است."
وی همچنین برای که بتواند مشتری های بلقوه ی زیادی را دور خود جمع کند، نوشته بود که ارسال این جنس را به صورت رایگان انجام می دهد.
به گفته ی آقای "Sweatyman "، تنها عیب این محصول این است که کلمه ی "T " کمی کمرنگ شده است.
هنوز تا پایان مدت زمان حراجی و پیشنهادات خریداران یعنی تا تاریخ 25 ماه می، قیمت این کاغذ بیش از 40 هزار دلار شده بود. لازم به ذکر است که تا روز 24 می، قیمت آن تنها به 10 هزار دلار رسیده بود. پس از رسیدن قیمت به این حد، در روز 26 می، این کاغذ و پیشنهاد حراجی به کلی از سایت حراجی "eBay " محو می شود. در رابطه با این که توقف این حراجی توسط مدیران سایت انجام شده است یا خود فرد به خاطر فروش فوق العاده اقدام به انجام این کار نموده است، تا به اکنون گزارشی راسال یا داده

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

پنج اقتصاد برگ جهان

با ميوه ها آشنا شويد

مصر پایتخت اداری جدید را با هزینه ۴۵ میلیارد دلار می‌سازد