پوتين دوباره انتخاب خواهِد شد

نظرسنجی: 74 درصد از روس ها برای پوتین در انتخابات آینده ریاست جمهوری رای می دهند © Sputnik/ Alexei Druzhinin
روسیه
15:14 04.03.2016
05241
دیروز مرکز مطالعات افکار عمومی گزارش داد که اکثریت از پاسخ دهندگان (74 درصد) آماده هستند برای ولادیمیر پوتین در انتخابات ریاست جمهوری رای دهند. این حداکثر شاخص برای چهار سال گذشته است، در ماه اکتبر 2012 شاخص 40 درصد بود.
با وجود این که عده ای از پاسخ دهندگانه که بر این باورند که رئیس جمهور بسیاری از برنامه های انتخاباتی خود را هنوز اجرا نکرد است اما آنها (70 درصد) آماده هستند از ولادیمیر پوتین حمایت کنند. 15 درصد از پاسخ دهندگان برنامه ندارند برای آقای پوتین رای دهند و 11 درصد از پاسخ دهندگان گفتند: "بستگی شرایط وجود دارد و الآن نمی توان گفت».
افزایش محبوبیت و پشتیبانی از آقای ولادیمیر پوتین در میان تمام گروه های اجتماعی مشاهده می شود.
در مورد آمادگی خود برای رای دادن به پوتین بیشتر مردان (71 درصد و در گذاشته 46 درصد بود)، جوانان (78 درصد در حالی که در گذشته 23 درصد بود)، روس های ثروتمند (80 درصد در حالی که در گذاشته 54 درصد بود)، ساکنان شهرهای متوسط (81 درصد در حالی که در گذشته 42 درصد بود)، طرفداران احزاب مخالف و دیگران صحبت می کنند.
41
مقررات
به گزارش خبرگزاری آريا، عروسک‌هاي باربي چيني را با لباس‌هاي اقوام ايراني، ابروهاي پيوندي جراحي و چشم‌هايي که با ماژيک، مشکي شده‌اند، به اسم عروسک‌هاي محلي- سنتي ايراني 20 هزار تومان مي‌فروشند. 0261در نیویورک گران ترین ایستگاه مترو در جهان افتتاح شد
در نیویورک گران ترین ایستگاه مترو در جهان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری «ریانووستی»، در نیویورک گران ترین ایستگاه مترو در جهان راه اندازی شد. پس از 12 سال کارهای ساختمانی روز پنجشنبه ایستگاه مترو واقع در پای برج های دوقلو مرکز تجارت جهانی (WTC) کار خود را آغاز کرد. این استگاه مترو در محل قبلی آسمان خراش هایی ساخته شد که در ننیجه حملات تروریستی 11 سپتامبر 2001 نابود شدند. 0143

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

پنج اقتصاد برگ جهان

با ميوه ها آشنا شويد

مصر پایتخت اداری جدید را با هزینه ۴۵ میلیارد دلار می‌سازد