آرزو: ای مرد سر زمین من


آرزوby Roya Afson on Saturday, September 24, 2011 at 10:07amآرزو===
ای مرد سر زمینم
آرزو می کنم
روزی اندیشه و لبخندت
آنقدر روشن و زیبا باشد
که پنجره های قلبم باز کنم
بر فراز آزادی و همدلی
تنها ترا تماشایی باشم
و بر افکار آفتابیت
لبخند عاشقانه نثارکنم
ای مرد سر زمینم
امید به دل می پرورم
روزی روح عریانت زیبا ببینم
روح برهنه ام نثارت کنم
قلب همهء گلها بخندد
پرنده های سرزمینم آواز بخوانند
ای مرد سرزمینم
اگر ذهنت به اندازه
غرور و نبردت
پر ابهت بود
شعر هایم را
در ذهن همهء فصل ها
برای تو می سرودم

Roya Afson
نسل زخمی

زندگی همواره
برای نسل زخمی
شوخی دردناکی بوده است...
سهم ما از جهان
وسعت صبر است
و سرابی در امتداد عمر
زیر اقتدار چکمه های خونین
ظلم و ظلمتی بی پایان
طلوع را باور داشت

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

پنج اقتصاد برگ جهان

با ميوه ها آشنا شويد

مصر پایتخت اداری جدید را با هزینه ۴۵ میلیارد دلار می‌سازد