اخبار, در جهان, سياست

اخبار, در جهان, سياست

در پاکستان به ارتباط قتل وزیراعظم ایالت خیبر - پشتونخوا ماتم اعلان شده است
اخبار, در جهان, سياست, اسيا
23.12.2012, 15:10
عکس: EPA
در پاکستان در روز یکشنبه به ارتباط قتل بشیراحمد بلور وزیراعظم ایالت خیبر – پشتونخوا و رهبر عوامی نشنل پار...تی که از طرف طالبان در شام روز شنبه صورت گرفته، ماتم اعلام شده است. مسوولیت این قتل را تحریک طالبان پاکستان بردوش گرفته است که از بلور به ارتباط موضعگیری اشتی ناپذیر با افراطیون از او انتقام گرفتند. شام روز شنبه در شهر پیشاور، پایتخت ایالت خیبر – پشتونخوای تروریست انتحاری در یکی از میتنگ ها که در ان بلور شرکت داشت، بمب را منفجر ساخت. در نتیجه انفجار این سیاستمدار مشهور در پاکستان که به خاطر مبارزه اشتی ناپذیر خود با افراطیون شهرت داشت، زخمی گردید و در شفاخانه جان باخت. در نتیجه این عمل تروریستی برعلاوه بلور 11 نفر دیگر نیز کشته شدند و 25 نفر زخمی گردیده اند.

شهزاده هاری هنگام عملیات در افغانستان یکی از قوماندانان طالبان را کشته است
اخبار, در جهان, سياست, اسيا
23.12.2012, 17:48
Фото: EPA
شهزاده انگلیسی هاری هنگام شرکت در عملیات در ولایت هلمند افغانستان یکی از قوماندانان طالبان را کشته است، ...در این باره یک روزنامه انگلسی در روز یکشنبه خبر داده است. او به صفت نظامی نیروی هوایی شاهی از ماه سپتمبر در افغانستان به سر می برد و تا ماه جنوری در انجا باقی خواهد ماند. او به صفت پیلوت دوم هلیکوپتر «اپاچ» تعیین شده است. او در سال های 2007 – 2008 نیز در جریان 10 هفته در افغانستان اقامت داشت و به صفت سرباز نیروی توپچی ایفای وطیفه مینمود.
تاجکستان تویتر را ممنوع ساخت
23.12.2012, 14:55
مقامات تاجکستان از پرووایدران محلی قطع همزمان دسترسی بر 130 سایت را مطالبه نموده اند. در جمله انها شبکه اجتماعی Twitter، В контакте، Одноклассники نیز شامل می باشند. در این باره تلویزیون France 24 خبر داده است. سایت پست مجانی الکترونی نیز بسته شده است. اسام الدین عظایف رئیس اتحادیه پرووایدران محلی از فیصله مقامات و انتخاب عجیب ادرس ها ابراز تعجب نموده است. او گفت شبکه های اجتماعی هیچگاهی به حکومت بهانه به دست نمی دادند و بسیاری مامورین دولتی در تویتر صفحه داشتند


المشاركات الشائعة من هذه المدونة

پنج اقتصاد برگ جهان

با ميوه ها آشنا شويد

رهبر طلبالبان رژيى فعلي ر ا معامله گر خواند