اوكراين از نقشه جهان مابرد مي شود


 مدودف هشدار داد؛

احتمال ناپدید شدن اوکراین از نقشه/نزدیک شدن بی منطق ناتو به روسیه


معاون رئیس شورای امنیت روسیه تأکید کرد که ناتو بر خلاف منطق و عقل سلیم به مرزهای روسیه نزدیک می شود و این تحولات ممکن است به ناپدید شدن اوکراین از نقشه جهان منجر شود.

به نقل از اسپوتنیک، معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت در نتیجه تمام اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، احتمال ناپدید شدن اوکراین به عنوان یک کشور از نقشه جهان ناپدید می‌شود.


«دیمیتری مدودف» در صفحه شخصی خود در توئیتر با اشاره به این موضوع نوشت: روسیه مسئول اشتباهات مقامات اوکراین نیست. اوکراین پس از کودتای سال ۲۰۱۴ استقلال خود را از دست داده و به صورت مستقیم تحت تسلط غرب قرار گرفته و مقامات کی یف معتقدند که ناتو امنیت آنها را تضمین می‌کند.


مدودف ادامه داد: در نتیجه همه تحولات کنونی، اوکراین ممکن است بقایای حاکمیت دولت را از دست بدهد و از نقشه جهان ناپدید شود.



این مقام ارشد روس خاطرنشان کرد: ناتو برخلاف منطق و عقل سلیم، به نزدیک شدن به مرزهای روسیه ادامه می‌دهد که خطر واقعی درگیری جهانی و مرگ بخش بزرگی از بشریت را ایجاد می‌کند.


مدودف همچنین ابراز اطمینان کرد که جنایتکاران اوکراینی به خاطر جنایاتی که علیه مردم اوکراین و روسیه مرتکب شده اند، قطعا محاکمه خواهند شد.

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

پنج اقتصاد برگ جهان

با ميوه ها آشنا شويد

مصر پایتخت اداری جدید را با هزینه ۴۵ میلیارد دلار می‌سازد