کمبود مهمات ارتش آلمان خبر داده

 

ر صورت وقوع جنگ مهمات ارتش آلمان حداکثر طرف دو روز تمام می شود 

در صورت وقوع جنگ مهمات ارتش آلمان حداکثر طرف دو روز تمام می شود

یک نشریه غربی با استناد به اطلاعات نمایندگان صنعت دفاعی و کارشناسان و سیاستمداران دفاعی از کمبود مهمات ارتش آلمان خبر داده و نوشت: در صورت وقوع جنگ، مهمات ارتش آلمان حداکثر ظرف دو روز تمام می‌شود. 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از "ان تی وی" آلمان، بر اساس گزارش رسانه ها، در صورت وقوع جنگ، مهمات ارتش آلمان حداکثر ظرف دو روز تمام می شود. این خبر را مجله «بیزینس اینسایدر» با اشاره به اطلاعات ثابت نمایندگان صنعت دفاعی، کارشناسان و سیاستمداران دفاعی در پارلمان آلمان گزارش کرده است

اوا هوگل، کمیسر دفاعی پارلمان آلمان، به این مجله گفت: ما فقط برای تهیه مهمات به 20 میلیارد یورو اضافی نیاز داریم.

هوگل گفت: همچنین انبارهای مهمات کافی وجود ندارد. به گفته وی در این زمینه هنوز به تلاش زیادی نیاز است .

در جریان جنگ در اوکراین، دولت فدرال یک صندوق ویژه 100 میلیارد یورویی برای ارتش آلمان ایجاد کرد. به گزارش «بیزینس اینسایدر» اما مهمات باید از بودجه جاری دفاعی پرداخت شود نه از صندوق ویژه.

نمایندگان صنعت تسلیحات از اقدامات وزارت دفاع فدرال آلمان انتقاد کرده و اعلام کردند که به پیشنهادات صنعت برای تولید سریعتر و بیشتر پاسخ نداده است.

هانس کریستوف آتزپودین، مدیر کل انجمن فدرال صنعت امنیت و دفاع آلمان (BDSVدر این باره هشدار داده و گفت: البته اگر مهمات از ذخایر ارتش آلمان تحویل داده شود و همزمان سفارشات مربوطه و جایگزین به صنعت داده نشود، این وضعیت بهبود نخواهد یافت.

به نوشته این مجله، انبار مهمات آلمان بسیار عقب تر از تعهداتش است. در این گزارش آمده است که طبق ارزیابی های ناتو، ذخایر باید حداقل 30 روز دوام داشته باشد

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

پنج اقتصاد برگ جهان

با ميوه ها آشنا شويد

مصر پایتخت اداری جدید را با هزینه ۴۵ میلیارد دلار می‌سازد