اخبار از کابل و جهان


/از سایر رسانه ها:/تشکیل 'کمیته ویژه' برای قانع کردن نامزدهای معترض افغان/بدست آوردن اکثریت مجلس نمایندگان توسط جمهوری خواهان /واکنش‌های بین‌المللی به ناکامی اوباما در انتخابات کنگره/اوباما: آمریکایی‌ها از وضعیت اقتصادی ناامید هستند /ادامه فشارها بر اقلیت‌های دینی در ایران /ناتو خواهان همکاری با روسیه در زمینه‌ی دفاع موشکی /

ملاقات تعدادی از بزرگان ومتفذین ولایت کندز با معاون اول

چهارشنبه ، 12 عقرب 1389 ، 13:19
مارشال محمد قسم فهیم معاون اول ریاست جمهوری پس از ظهر امروز با تعدادی از بزرگان ومتفذین ولایت کندز در دفتر کارش ملاقات کرد.

طی این ملاقات بزرگان ولایت کندز، برخی مشکلات محیطی مردم آنولایت را با معاون اول ریاست جمهوردی درمیان گذاشته خواهان رسیده گی دولت به آن شدند.
حاجی محمدالله یکتن به نماینده گی از دیگران صحبت نموده، اجرای بود

یجه مورد نیاز اعمار پل دوم اقتاج-خان آباد، اتخاذ تدابیر برای جلوگیری از تخریب سواحل دریای آمو، جلوگیری استفاده از مالچر ها برای زراعت، توجه به بازی ملی بزکشی و توجه به ماسترپلان شهر کندز را از مشکلات مردم آنولایت بر شمرد.
معاون اول ریاست جمهوری طی صحبتی بر اهمیت همکاری مردم در تطبیق برنامه ها عمرانی وبازسازی کشور تاکید ورزیده گفت، دولت مصمم است تا برای رفاه وآسایش مردم از هرطریق ممکن مساعی لازم را انجام دهد.

معاون اول ریاست جمهوری همچنان آوردن صلح وتامین امنیت را از خواست ها ونیازمندی های مبرم مردم خوانده افزود؛ همکاری و حمایت مردم میتواند، این آرمان را زود تر به سرمنزل مقصود برساند.

معاون اول ریاست جمهوری به بزرگان و متفذین ولایت کندز وعده داد که بخواست های مطـروحه آنها رسیده گی لازم صورت خواهد
گرفت

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

پنج اقتصاد برگ جهان

با ميوه ها آشنا شويد

مصر پایتخت اداری جدید را با هزینه ۴۵ میلیارد دلار می‌سازد