چهار پیشنها پوتین به قسیم فهیم قبل از آمدن امریکا به

 

چهار پیشنها پوتین به قسیم فهیم قبل از آمدن امریکا به 

افغانستان و سرنگونی طالبان در سال ۲۰۰۱ 

در ملاقات چهل پنج دقیقه‌ی درکولاب



۱-کوشش کنید در دولت جدید افغانستان شخص اول

 باشید و زعامت را هرگز به کسی دیگری واکذار نکنید  

۲-اسلحه پنجشیر را هرگز به  کابل انتقال ندهید چون به عنوان قوه قاریه  علیه دشمنان سیاسی تان باقی بماند

۳- تمام مجاهدین که در مقاومت علیه طالبان مبارزه  کردن را از دست ندهید همه را تحت چوکات ارتش مجاهدین همانند نیروی بسیج  در ایران در وزارت دفاع داخله و امنیت تقسیم کنید و مطمن باشید صدها سال شما و نسل شما در قدرت باقی میماند اگر مادی معنوی لازم بود من کمک می‌کنم و اگر نه همه تان نابود می‌شوید و دوباره طالبان به قدرت باز خواهد گشت .

۴- در قدم اول امریکا و ناتو با شما دراین تصمیم تان مخالفت  نمی کند چون من تمام برنامه های اینها را دقیق برسی کردم ایشان دنبال استراتژیی تعین شده خود هستند و با برنامه شما کاری ندارد  و اگر احیانآ با این تصمیم تان مخالفت کردند پایتخت ولایت های شمال و  جنوب  غرب افغانستان در دست شماست می‌توانیدمرض ایجاد کنید بگذارید جنوب افغانستان و کندهار به آنها باقی بماند من سر پا از شما حمایت می‌کنم که هرگز کسی نتواند در حریم شما تجاوز کند .

در اخیر خاطر نشان کرد  این حرفهای مرا به عنوان راز سیاسی نزد خویش محفوظ داشته باش وکار خودت را بکن چون تمام قدرت در دست شما است. 


و فهیم بعد ملاقات زمانیکه به کابل آمد اولین کاری کرد زعامت را دوردسته تقدیم دلبندش کرزی کرد و خودش شخص دوم را به نام معاون اول آن هم هیچ نوع صلاحیت های کاری در قانون اساسی که سیاسیون پشتون ترتیب کرده بودند  نداشت را اختیار کرد .

تمام اسلحه پنجشیر را توسط بریالی خان و بسم الله خان به کابل انتقال داد 

مجاهدین مقاومت گر را همه را از بدنه وزارت دفاع داخله و امنیت به بهانه دی دی آر به دستور کرزی بیرون کرد .

و تمام راز های پوتین را به جگر گوشه اش کرزی باز گو کرد و کرزی همزمان این راز را به سی آی هی امریکا به نوع دیگری گفت و جبهه متحد را نوکر روس تلقی کرد و امریکا از آن مان به بعد هرگز بالای جبهه متحد و بهتر بگویم حزب جمعیت جنبش و وحدت دیگر اعتماد نکرد و در پی دسیسه شد و حتا بالای تالب اعتماد کرد قدرت را تسلیمش کرد اما بالای اینها نکرد

و پوتین هم بعد از اینکه رازش توسط قسیم فهیم افشا شد برای دایم با جبهه متحد و جبهه مقاومت مقاطعه کردم او هم امروز اعتماد زیادتر بالای تا ل ب دارد نه نسبت به اینها .

یک حماقت یک شخص چقدر اثرات منفی در پی داشته است.

به نقل از چندین منبع معتبر

سجادی،،

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

پنج اقتصاد برگ جهان

با ميوه ها آشنا شويد

مصر پایتخت اداری جدید را با هزینه ۴۵ میلیارد دلار می‌سازد